In
ziua de azi exista diferite modalitati prin care sa putem promova un produs sau
serviciu, insa unul dintre cele mai accesibile moduri este chiar
inscriptionarea unei masini. Prin acest mod, orice companie isi poate creea un
brand puternic si recunoscut, fie ca este vorba de afisarea logo-ului, fie a
unui mesaj ce face parte dintr-o campanie aflata in derulare.
Clienti
au la dispozitie diferite solutii, fie aceea de a veni cu propriul design, fie
de a apela la serviciile specialistilor care vor propune diferite idei. In
ultimii ani, pretul inscriptionarii masinii a devenit tot mai accesibil,
intrucat serviciul este foarte popular si exista diferite firme care sa il
asigure.
Inscriptionare totala
Acesta
presupune ca intreaga masina sa fie inscriptionata, folosindu-se un autocolant
special, care sa nu se deterioreze in urma conditiilor meteo si care sa poata
reda fidel o imagine, ce poate fi „studiata” in doar cateva secunde de catre
potentialii consumatori.
Inscriptionare partiala
Aceasta
modalitate presupune ca doar anumite elemente ale masinii sa fie
inscriptionate, de cele mai multe ori fiind vorba de portiere sau capota,
intrucat acestea sunt cele mai vizibile. Astfel, consumatorii au timp o fractiune
de secunda sa se informeze cu privire la ofertele aflate in derulare.
Cutterarea
Aceasta
modalitate presupune alcatuirea unui sablon, care sa permita ca un autoturism
sa afiseze foarte clar un mesaj sau datele de contact, logo sau diferite
informatii. Gama de culori este una foarte variata, astfel incat se pot
indeplini preferintele tuturor clientilor.
Aplicare
Asadar,
pretul inscriptionarii masinii variaza in functie de tipul ales, dar si de
calitatea autocolantului pentru care s-a optat. In schimb, este esential ca
aplicarea sa se faca in cele mai bune conditii, pentru ca autocolantul sa
reziste foarte bine in timp. In ciuda faptului ca tehnica de aplicare este una
facila, aceasta trebuie efectuata doar de catre cei care au cunostinte in
domeniu.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu